Glad Påsk?

Idag efter skolmaskeraden har jag bara stannat hemma typ, men idag så klädde jag ut mig till spöken, men lyckades typ inte se ut som ett spöken, såg mer ut som nån sykade (stav fel?) unge som nyss kommit från sjukhuset.
Men iallafall, hade så brottom på morronen att sminka mig och allt så glömde bort min kamera hemma. =(
Men ska lägga ut bilderna senare, ska be min kompis skicka dem till mig ;)

Men när jag va hemma och satt och kollade på tv, va de nån som ringde på dörren, ahh glömde typ bort att de va påsk, men gav iallafall dem lite smågodis och såe :D

Men dem 3 ungarna va värsta söta, när jag gav dem godis gav de mig nånting tillbaka, gissa vad?



Jooo, teckningar de själv hade gjort, fyfan tkr de är skit gulligt^^
Haha, värsta snygga äggen <3 WeeooW!!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback