Hiihihih...

Heeej! igen!

Jag har nyss... sprungit runt birsta... eller vad ska jag säga... gått runt birsta... o.O höhööh...
Men... jaa va och köpte presenter till 2 ST idiioter... xDD

JAaaa... och ni får nöja er med det ni får... aww... hihihi... hoppas ni gillar det... =3
OCH så har jag kankse sprungit hem...?? hahaha... Skojar bara... men jag har nyss ätit... och nu sitter jag och bloggar... Det va en kompis till mej som undrade om jag skulle följa med och bada... men jag vet inte...
För, för det första... jag har ingen anning om hur jag ska ta mej till TIMRÅ...
Och för det andra... jag har inga pengar i busskortet... <.<
För det tredje... jag vet ej vilken tid... o.O

Ville bara visa Era PResenter... för alla innan jag ger bort dem XDD



Hehehehe Enjoy Era Presenter...[but don't enjoy them yet...] xDD


Kommentarer
Postat av: jenny do

till vilka :O ???

2009-11-01 @ 11:39:58
Postat av: Sara

Haha, jag vill också ha presenter! =)

2009-11-01 @ 12:29:50
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: carro

haha jätte söt blogg ;)

2009-11-01 @ 12:44:53
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback