Gud vad jag saknar gammla tider med er... =[

Asså gud jag gick nyss in på min kompis blogg... och så hade hon bilder på oss när vi drack cider! FYFAN asså... =3
Fan jag önska vi kan göra om det... eller så saknar det fett mycket fan... =3



ahh titta bilden XDDD så kul vi hade dåe =D



TPHD= Tra,Pattis,Hoa och Dung



Ohhhh fan jag saknar, ta mej tillbaka!!! xD



hahhaa ser värsta ut som jag har dubbel lår där xDD ej mina lår... xDD
det är typ några bitar kött som är pattis inte mina xDD



Ohhhhh så...saknar det... =3



TOALETT OCH POTATIS SAKNAR ER... =3



ahahhaha... okeeej nu kommer sista bilden xDD



Hoa synd du är inte med i den hära bilden... men du är alltid med i min dumma hjärna xDD

Awww... saknar fan... vi måste göra nåt...tsm... please... T_T

Äta pizza eller?? SUBway?? eller baka en kaka?? eller DDD= tell mee !!!
Men njaaa ses ska dra och hämta bajs syrran *-*


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback