Mina inköp från igår... ;]

OHhh Heeej!
Ganska länge sen jag blogga eller? hihi skojar...;]
Men ska berätta vad jag gjorde igår... om det är nån som vill veta
Eller neeej vi skiter i det... ;]

Men va och köpte 3st tröjor OOooooOooooOo!
^o^Älskar denna åt höger mest<3
Tröjan åt vänster: köpt i Wear It Ord Pris:299:- 210:-
Tröjan i mitten: Köpt i Gina Tricot Ord pris: 99:- 49:-
Tröjan ät höger: Köpt i Wear It Ord Pris: 175:- 75:-
[Hehe allt va i Rea] (a)



Ohhh just det Glömde berätta!
Jag kommer att åka till Belgien den 21 December så jag kommer nog inte träffa er som jag känner på jul loven...;[ ajjaa Bajs... =[
Men jag kommer tillbaka Den 6 Januari! ;]



Dåe blir det Belgien...^^
Kommentera och säg vad ni vill ha^^
(psst bara de jag känner thihi^^)
Men inget så dyrt kommer bli fattig dåe eller direkt inte jag som blir fattig det är ju mina mostrar hehehe (a)






Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback