Dela ut reklam imrn...??

Jaaa ChaCha!!_

hehhe är bara så van att säga ChaCha nu för att alla säger...det och liksom... det låter nästan som Tra(min kompis)... hehehe...kul och säga det... men jaa...
ska lägga mig lite tidigt idag för jag ska gå och dela ut reklam imrn... =3 hehe
Första jobbet...o.O har nästan ingen anning om nåt. x]
Men jag tänker fan i mig Vakna kl sex på morgonen... Och fixa mig och allt...
Sedan ska jag vara ute från huset kl 7 x]
Ska dela ut reklam från hus till hus... har nästan ingen anning om hur länge det kommer ta men kanske är klar kl 12? =P får se haha...
Vill liksom bli klar med allt...

Mitt schema imrn:
Vakna kl 6
Vara ute från huset kl 7
Gå dela ut tidningar från...75A-101D
Sedan har jag ingen anning XD




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback