Ahhh du tramp på min converse!

Joo just det...Sitter och tänker på när vi va på birsta och så skulle vi åka hem...
Vi alla skulle hoppa in i bilen, och först in va tra hon kom in i bilen...sedan va det hoas tur
''Hoa går in i bilen''
''sedan Pattis''
''Pattis trampade på hennes converse''
Hoa: ahhhh... du tramp på min converse!
Pattis: Hoa hållkäften du och dina converse!
Hoa: Tra sitt mig på(värsta säker hon va dåe) eller...(värsta osäker hon blev) XD
''Jag kommer och sätter mig på henne bara sådär när hon håller på och filmar''
Pattis: Ahhh din TJOCKIS!
Hoa: Du tramp på min converse!
Pattis: Mina leggings!
Hoa: Vem säger du får sitta på mig?

Hahahha så jävla kul när hon säger ''ah du tramp på min converse'' XD
Fan satt och kollade om videon hon hade filmat...kissade nästan på mig när hon sa ''ahh du tramp på min converse!'' XD
önska ni fick höra den REPLIKEN! XD
Asså älskar den repliken!

Joo just det hoa sa nåt om att hon sökte på google om en KEYBOARD sedan kom en mans arsle upp...och såe sa hon att hon tittade på den bilden och att hon hållde på spy och såe...och såe berättade hon iuuu och såe och såe jaaa jag tror ni fattar! x]

Hoa: jag vvet men jag letade efter ordet keyboard på google bilder sen kom en bild upp skit äcklig
leta du sen kmr den komma upp
ääckklig!
Jag: hahah
neeeej tasaaack jag är itne så äcklig som du XD
Hoa: heheh men vaaaaad hahahhahahaha
Jag: hahah assså jag söker itne på sånt xD
bara kanske ibland om jag har tråkigt men jag brukar liksom inte sitta och söka så mkt
Hoa:neeeeejj jag söker ju bara keyboard idiot
Jag: okeeey okeeey...
vet du vad??
jag hittar inget arsle...o.O
Hoa: awwwwwww
hahhaha
jag som trorde dui inter skulle leta efter sånt
Jag: o.O
Hoa: hahahhahahahaha
hahahha
Jag: kul eller?
Hoa: iiuuu dung
aaaaaaaaaa
Jag: hahah men jag blev intresserad okeeey?
x]

''hon försöker hitta bilden igen''
Hoa: jaaag hittar vill du sE?
eller inte
haha
Jag: jaaajaaa
visa dåe
Hoa: hittar inte
hehe
¨fel

hahaha så jävla idiiotisk hon är! x]
Men skulle verkligen vilja se den däära arslet hon berättade om hahaha!

Här är några bilder jag hittade när jag sökte på keybord...
**dung lyssnar på hoa söker efter keyboard**








Undra om det verkligen går och skriva med denna??





Tror ni det går elleR??



hahah titta vilken cool väska som är gjord av keyboard... x]



Någon som är intresserad att köpa??


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback