Ohhho Hej!

Igår har jag inte gjort nåt spc... bara varit i stan när det har spöregnat... =3 sämst ever....
Men jag köpte en Diadem:- 27kr och en Halsduk:- 44.90kr.... i Glitter
Och så har jag kommit hem och försökt och lägga in min HEADER men liksom det gick inte så bra... sedan efter det hade jag förstört min blogg... hehe... =3 svårt med blogg eller hur...?
Hehe tog bort min blogg och gjorde en ny...
Den hära jävla fuckade bloggen e ju dampig... Efter det fick HOA hjälpa mig med den, så nu ser den lite bättre ut, men min header har HOA kankse inte lagt in än tror jag,för ser ingen HEADER just nu.... =3 awww....
Och jag tänkte lägga in några bilder på de sakerna jag har köpt men kamerans minnes kort e typ daahhhh!!!
Jag hittar ingenstans jag kan stoppa in den i datorn jävla fuckade data liksom... <.<


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback