Jaaa Hej!! =DD

Tänkte bara blogga lite innan imorgon jag åker... hehe^^
Nu undrar ni säkert vart jag ska åka, men jaa jag ska åka till GäVLE!!
Japp... och tillsammans med jenny do's familj... awww... gud hoppas det blir kul...
Och så kankse på TORSDAG eller FREDAG, åker vi alla upp till STOCKHOLM!!... ^_^
Hehe och så vet jag inte om jag kommer kunna blogga nånting dåe... får väl se...
Och kommer hem på SÖNDAG tror jag^^ men baiibaii ska stänga av datorn snart^^
för ska ju vakna tidigt imrn haha kl 10 åker vi liksom... =P



hehehe

några bilder på meej, jag tror säkert dom e 1 eller 2 månader gammla hehe^^





Kommentarer
Postat av: Nina

SÖÖTIS (:

2009-07-28 @ 22:59:10
URL: http://nttv.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback