I STOCKHOLM...

Heeej ska berätta vad vi och jenny do's familj har gjort... =DDD
Vi började dagen med att åka till Gävle kl 10...
och såe var vi framme ungefär 2 tiden... eller såee aaa... =3
Och såe sov vi i tåg... hehe skit mysigt...^^
jag och jenny sov längst upp... var trångt men det va ju mysigt liksom^^
vattnet i furuvik va skit kallt... men när man hadde vant (stavfek...?) sig ,så var det inte kallt mer hihi....
jag och jenny låg längst upp... och så kunde vi inte sova typ... 12 tiden sen stack vi och åt potatisgrattäng... eller hur man stavar det^^ sedan låg kenny och jag och bankade till varandra från väggen... hahaha...
Efter det ungefär 1 tiden blev kenny hungrig så han stack och åt... NUDLAR!!! =DDD
Jenny och jag sprang med oxå^^
Och jag måste bara berätta att när jag och jenny,julia doppade fötterna... i polen... så tappade jag mobilen i vattnet!!! OMG!!! eller hur...? mobilen dampade... =3  jag blev så rädd att jag var tvungen och dra ut batteriet.... och torka mobilen så snabbt som möjligt!!!!
och så skärmen... den fick olika fuckade färger...<.<
och mobilen dampade eftersom när jag hadde stängt av mobilen lyste knapparna fortfarande... blev orolig... tänkte att pappa skulle döda mig... Och så tänkte jag ta med min mobil till media markt och be dom och fixa... men nästa dag lönade det sig... min mobil hade torkat och funkade som vanligt igen...^^ hahah tänker på HOA's mobilen som hoa's lossas pappa tappade i TOALETTEN!! xDDD
Jaaa och imrn ska vi åka båt runt stockholm... sedan blir det GRÖNALUND =DDD
hahaha vi åkte in i nån 4åring's spök hus och jag blev rädd ändå ....satt längst bak med kenny och hans mamma kenny satt i mitten och jag och kenny's mamma åt sidan blev rädd så jag klängdekenny hela tiden... hahah dumt av mej... xD


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback