Dagens Inköp..!!! =DD

HejHej!!
Har inget hunnit blogga idag hehe... såe nu ska jag blogga lite...
Igår så sov Jenny Och Thuyvi hemma hos mej... och såe... vi har haft rätt kul^^
Och efter när vi hade vaknat så åt vi STEKT NUDLAR...
Efter det kom Jenny's mamma och hämtade oss... Va hemma hos henne en stund...
Sedan stack vi till BIRSTA^^
Och såe hade jag inge PENGAR MED MEJ...-.-  ''TYPISK''
Men jag lånade Jenny's mamma 20kr och Jenny 25krhehe^^

Köpte en tröja...^^


Tröja (LINDEX) :- 99:- (REA) Stog 50:- men dom tog 25:- hihi^^

Och såe en bild på mej när jag testade tröjan men skulle bara testa den som jenny hade haha...
Men man har den som top inte som kjol aktig som jag hadde hehe^^



Och såe imrn tror jag det blir BIRSTA med mina föräldrar^^




Kommentarer
Postat av: JESSICA

hallå fins de mera kvar ? den var supper snyg jag vill ha de ozså:(:)

2009-08-02 @ 11:06:06
URL: http://priyan.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback