Hit You little boy! ;]

Ahh joo vad ska jag berätta om den hära gången?
Joo just det ja... jag va på skolan idag, jag och Tra va på väg till matsalen men så stog en pojke från Hagaskolan eller nåt... och sa till mig och Tra jävla kines chingchangchong eller nåt och så trode han säkert att jag gick i 5:an -.-''
Fick damp ryck och slog till den lilla ungen.(ajjaa... jag vet att det är fel att slå barn, men liksom han gjorde så jag fick kines damp hallå! ) Okeeey jag själv kallar mig kines men jag tar det liksom inte direkt på allvar men liksom den jävla skit ungen stog och skrek det och trodde att han va nåt... tur för honom att jag inte drämde sönder honom. =3
Och så var det för att jag har varit så stressad denna vecka med 3 prov på 1 vecka... =3







Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback