Syrran ska jämnt bråka med mig!!!

Fan...Just när jag tog fram en glass...(nogger)
Och Så ville syrran ha den.. jag va skit snäll och gav den till henne (a)
tog fram en (88) *-* Fick typ äta 1/3... hon ville ha den vi stog och bråka... mamma sa ge henne den så får du noggern tillbaka eller vad den heter... men liksom jag ville behålla min (88) glass...<.<... nu sitter syrran och tuggar i den...hon äter knappast... hon vill bara hålla i den... men jaja jag vet jag är självisk just nu! <.<
Mamma fick bråka med mig eftersom syrran inte fick någon glass!!

JAG FÅR INTE ÄTA MIN GLASS IFRED!!! T_T




Kommentarer
Postat av: pattis

haha stackars min bebis fick inte sin glass. hahah..

haha najs då, jag vet att du inte vill lose somebody, no one wants too.. but that just how life is heheh, ilikehim? hahah xD aja vi måste vara med varandra innan skolan börjar jaooo.. kommer hem kanske imrn eller onsdag fåårr se, men du måste till skb! haha fett lång kommentar men jag skiter i det får vara hur lång som helst men nu ska jag sluta skriva hahah heejjddååå bajs!

2009-08-17 @ 13:25:31
URL: http://pdelacruz.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback