Natten innan vi skulle lägga oss!

Jaa... Vi hadde bestämt oss att se en skräck film... sista dagen innan Mina åkte hem...
Vi valde Silent Hill... Den va läskig tyckte jag hehhe... =3
Ni borde se den...^^ men den e gammal hehe^^ men bra

Usshhh vad den är äckligt... här har ni några bilder på den!
JAg gillar liksom inte den 3:e bilden den med sjuksköterskorna... bajsa... dom sjuksköterskorna älskar ljus... fan om det är natt... hur fan ska jag sova...? jag som jämnt har natt lampa hehe... o.O fan ska dom komma och ta mej!!! gud...!!!eller så gör jag såhära...!!!
domm dära monstret kommer ju bara på natten... så då tänekr jag sova på morgorna och vakna på nätterna? smart...? hhaha
LÄSKIG!!!

Och så innan vi skulle lägga oss...
snackade vi... men plötsligt var det något som lät!
det lät zzzziiiiiizzzzzzziiiZZiii!!!
gilla vad det va...?
det var en dum jävla BI!
den kom till min lampa på taket... vi försökte locka den till fönstret...
Men det funkade inte...
Kl var 4 den ville inte flyga ut fan... tod några år innan den gjorde det...
Fan då kom en fjäril in... <.<
hahah mina dödade fjärilen... men Bi'n den hadde tur som inte blev dödade...
Men den skulle vi ändå inte vågat döda så ahhaha...
Varje gång Bi'n kom nära oss drog vi täcke över oss!! haha






Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback