busschauffören med ryckningar i ögat

Hehej!!
Nu är jag hemma... och det va så dampigt när vi va på väg hem... VI kom in i bussen...
betalade för 2... han gav oss KVITTO!!! och såe åkte vi ner... till stan...
Efter det väntade vi på den andra bussen... Bussen kom, vi klev på...
Viasade KVITTOT(det hade gått mindre än 30 min...)
Busschauffören:- ''Men den hära jävla KVITTOT funkar ju inte...''
VI:- vaaA*?(tänker:- FAAAN vrf ger dom oss kvitto om det fan inte skulle funka att använda det??!?!?!?!?!!) :@ CP CHAUFFÖREN VI HATAR HONOM....
BUSSCHAUFFÖREN:- men tryck igen...
KLICK!
1 gång funkar... andra gången ska klicka!
PEEEPPPP!!!!(funkar inte) slut pengar)
Mina:- kan man betala med visakort?
CHAUFFÖREN:- JA!
MINA:- (nu visar mina kortet)
CHAUFFÖREN:- nej nej nej... NORDEA KORT FUNKAR INTE!!!
Vi:- (fan vad ska vi göröa nu...?) KLIVA AV BUSSEN FÖR FAN...? o_O
FULLGUBBEN(BREVID):- HÄR JAG BETALAR ÅT HENNE!
Han BETALAR!
KLICK!
Vi fick gå... Och såe tackade vi fullisen! x]
Vi tänker när vi kom in i bussen...:- CP chauffören båda vi hade lust att  drämma till honom så att löständerna föll ut!!!
men om vi gjorde det skulle vi säkert inte få åka hem... hahah då går vi hem för fan!!!



baiibaii nu ska vi chatta lite med benk och skoja med honom^^


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback