Life just can't be better then this shit hole!

Idag är det första dagen jag verkligen inte åt skolmaten, hur som helst var det första gången jag hoppade över
''pannkakan''. Har aldrig gillat den rätten och förstår mig fortfarande inte på hur det kan vara mat, enligt mig är det mer som mellan mål. Blir heller aldrig mätt på det. Inte för att jag öser in mig med pannkakor då, men jag känner liksom att det inte är rätt och äta det till lunch. Det är precis som att låta någon äta godis och semlor till lunch.
Gick istället med Majsen till Matlush och köpte nudlar, därefter proppade vi i oss nudlar och mackor.
Kör på en färsk bild som togs idag.
Passa på att kolla in outfiten jag hade idag. LOL :)
Förresten så är jag LEDIG IMORGON. Fy vad skönt med 3 dagars helg.
(Fatta hur stökigt mitt rum är just nu, ser ni rissäcken bakom mig?) (A)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback