I'm counting the days from now on and it's 129 days left.

Är en aning deprimerad fast jag klarar mig och lever än. Vid 16 tiden drog jag med mamma ner till stan och shoppade fick hem ett par adidas honey skor + täckbyxor + snowboard hjälm. Kände liksom att shoppingen gjorde mig snabbt på bättre humör, men försvann lika fort som den kom. Känner inte heller att man kan bli lycklig utav att shoppa när man egentligen inte mår så bra. Jag ska nog inte ta upp varför det blir kankse en aning komplicerat. Men jag har iaf lärt mig idag att man inte kan köpa känslor, kärlek, humör och respekt med pengar.
Tack och hej ha det bra!
Denna bild är tagen hemma hos Julia/Jenny ett tag sen.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback