Dear homework leave me alone!

Önskade att läxorna kunde lämna mig ifred så att jag kunde ta det lugnt nån helg men dem vägrar, VÄRDELÖST!
Livet kan inte heller bli bättre, ska nu spendera min tid med att skriva min engelska uppsats på en lördag.. Låter skit trist.

Igår/förrigår spenderade jag min tid med att titta på Arthur 3 the war of the two worlds och den var bra!
Oh, jag älskar the main character (Arthur). Han är så gullig!  

Jag kommer börja på ett helt nytt schema nästa vecka och så har jag kursprov på onsdag morgon och det betyder då ingen vietnamesiska. YES och på måndag har vi i skolan återläsningsdag och det betyder att man kan frivilligt jobba med det man hamnat efter med annars kan man bara stanna hemma och ta det lugnt! =)



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback