Semel ätar tävling

Började kl 08.45 idag och första lektionen var Fysik. Hade det rätt så soft dag även om denna vecka kommer bli stressigt. Har så mycket och göra just nu som ligger i ett hög. Men det ska jag försöka få överstökat. Ja, det säger jag varje gång..
Iallafall idag kl 12.oo hade min skola semel äta tävling och det var hur kul som helst att titta på deltagarna. Brukar oftast inte skratta åt saker som skolan arrangerar men detta var verkligen roligt. Kankse lägger upp en video i bloggen sedan med en kort snutt. (Om jag kommer in i videofy)
Lägger upp en bild så att det inte blir för tråkig, även om bilden inte har något med inlägget att göra.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback