Nationella Matte

Idag hade jag Nationella i Matte, och det inget vidare, ska vara helt ärlig så svarade jag fel på en/flera fråga/frågor det stog Ex 0,X x 0,X=
X= står för något tal
Valde mellan 2 alternativ och det va 0,XX eller 0,0XX
Tkr jag va typ störd eller nåt, svarade 0,0XX, vad är det med mig?
Det va faktiskt 0,XX -_____-
Ahhh, sedan gick det inte heller något vidare på B-delen =( *Sad Face*
Min kompis ringde idag och frågade om jag ville hänga med på Dragon's, men jag svarade nej, ville egentligen jätte gärna gå, men jag va döds trött..
Låg iaf och sov från kl 16-17 tiden till 19.
Nu är jag dels pigg och kmr säkert inte kunna sova förrän kl 00.00, men det gör inget för imrn har vi halvstudiedag, och det betyder att vi inte börjar förrän kl 12-12.30 =)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback