I never knew

Seriöst, jag har aldrig lagt märket till att de 2-3 sista veckorna innan betygen sätts alltid är så enormt jobbigt och stressigt, gaassh.
Men tror jag har massor att göra ist för att ägna min tid här och skriva massor..
Är iaf hur stolt som helst eftersom jag blev klar med träningsdagboken (2veckor försenad), plus att jag måste verkligen börja med de andra uppgifterna innan jag sitter med allt sista natten, it doesn't work like that..
Har iaf dessa saker kvar
So: Muntligt redovisa om förintelsen
No: Teknik och muntligt + inlämningsuppgift
Engelskan: Anne Frank svara på frågor
Franskan: Skriva brev
Svenskan: läsförståelse.. + muntlig redovisning på en bok..
hoppas ni har det bra och inte har det lika stressigt som mig.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback