close your eyes and fly away!

Denna låt blev jag insperierad av Patricia Ann Dela Cruz, eftersom hon la upp den i hennes blogg..
Ohhhh, jag ska ge er ett tips: To remember and feel the past..
Alltså denna låt har jag som sagt inte hört på åratal, och kan verkligen erkänna att man känner något väldigt spc av en låten man inte lyssnat på ett långt tag.
Såe om ni nu tänker/lyssnar på en låt ni inte hört på länge, testa gärna blunda och tänker efter
Vilket år det va du lyssnade på låten?
Vilka stunder hade ni/du dåe?
Vart va ni/du?
Vad gjorde du/ni?
Vilken årstid va det?
Iaf så funkade det på mig, fick inte tillbaka precis alla minnen, men började rysa av att jag kände den dära känslan jag hade inombords förut för några år sedan och det känns verkligen skönt av att få uppleva det igen.


Kommentarer
Postat av: Louismaryam

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-07-15 @ 10:16:38
URL: http://louismaryam.blogyears.com

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback