I'm really hurt

Kom minsam till Vietnamesiskan idag, är riktigt stolt över mig själv över att jag orkade kliva upp tidigt på morgonen och åka dit.
Efter lektionen på morgonen, satt jag, Hoa och snackade, sedan delade vi på en väldigt god muffins som Hoa hade gjort ^_____^
Lektionen var tråkiga som vanligt, hade förhör i So, och det gick väl bra.
Jag skippade elevensvalen idag, drog till min kompis ist, och vi lekte där, och jag stoppade i mig hjärt godisar, de är sjukt goda, fick hem en påse av honom med. ^__^
Sedan har jag surat och slagit honom, elak jag känner mig =/
På vägen hem åkte jag ner och laddade pengar på mobben och gjorde något annat som behövdes.
Sitter just nu och gör Matten, senare ska jag träna på 30 Franska matbords ord, och efter det blir det läsa klart ''Offensiv röda nunnan''

Dagen har varit en aning lite deppig, men är nöjd med den ändå.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback