Gå eller promenera?

Kan erkänna att bloggen varit död i några dagar, men har inte haft någon blogg lust.
Sitter föresten och väntar på att mina pommes frites ska bli klara, sedan funderar jag på om jag ska gå till SKB eller åka buss dit.
Men har tydligen inga pengar i busskortet, såe sitter och tänker om jag ska köpa biljett via mobilen och åka ner och ladda busskortet, eller gå till  SKB sedan efter det promenerar jag ner till stan och laddar det =/
Ahhh, hur som helst känner att jag ändå behöver gå lite, såe tror jag går ner, osv.. =)
Får bli en bild på mitt vardagsrum + mina fötter på bordet
Och t ror självklart ni kan gissa på vad jag kollar på?
Om inte, såe äre 2/1 men

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback