Sveriges Nationaldag!

Idag såe var det Sveriges Nationaldag, var juh inget speciellt tkr jag, eftersom jag inte firar det så stort, som kanske andra gör.
Åkte ner vid stan ungefär 13 tiden, sedan kom Hoas familj vid 14-15, vi stog där ett tag, innan jag och Hoa bestämde oss för att gå till McDonals, men sedan blev det ändrade planer, vi skulle äta Pizza ist.
Efter pizzan blev vi så mätta att vi nästan inte kunde gå, men vi lyckades ta oss hem till Hoa, och där nördade vi Iphone, för 5gången tsm. (I think..)
Efter ungefär 30 minuter somnade Hoa, och dåe blev det lite små tråkigt så, jag somnade oxå.
Vi båda sov i soffan, och det va inte så skön därför att ingen av oss kunde sträcka ut fötterna ordentligt.
Jag sträckte iaf ut mina fötter upp vid soffryggen.. -___-
Hoas beautiful mirror!
Iaf här har ni dagens Outfit =)



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback