Skolavslutning

Alla har redan börjat ha skolavslutning den hära veckan, men jag själv kmr att ha nästa vecka på en tisdag.
Tycker det är så typiskt, vrf en så dryg avslutning?
Iaf, började 09.00 idag vi alla skulle träffas i kyrkan och sedan träna på vart vi skulle stå osv.
Efter det fikade vår klass ute i det varma soliga grästet, rätt skönt faktiskt, men synd att det va vissa som inte pallade spendera sin tid där. =(
Efter det drog jag runt stan lite, ville faktiskt inte gå hem, men vart skulle jag annars?
Drog runt stan med Hoa i ungefär 10min, fast skulle egentligen ta bussen hem då.
När jag väl kommit hem läste jag ett kapitel ur ''Färgen på din hud'', sedan slocknade jag, och drömde om något wierd, men blev väckt av min Iphone som ringde.
Nu lever iaf inte min stora Iphone längre den är död, hatar den verkligen nu, vrf är den så hemskt ömtålig?.. -__-
Märker mer och mer att jag hatar den ännu värre än vad jag hatade min Sony Ericsson w595



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback