I hated you at first, but not anymore..

Hihi!
Vet inte riktigt hur jag ska börja meningen såe det får bli, hihi.
Men hur som helst, börjar älska min Iphone som fan, hehe det är därför jag vet hur man kan ladda ner spel osv, och olika program.
Innan dess har jag hatat den eftersom jag trodde att man va tvungen att betala för att ladda ner spel, och att det inte alls gick och ändra något på den tråkiga Iphonen, men för 1dag sedan upptäckte jag det fantastiska med Iphone.
Har börjat ladda ner massa spel, så att Iphonen börjar bli trög och jag har mer än 32 Ikoner i den just nu x).
Sedan har jag väl ändrat lite fram och tbk, och tack vare Hoa, såe har hon fixat min ringtone, trodde från början att det inte alls gick och fixa, men det gjrode det.
Det ända som fattas som jag inte är nöjd med är, hur jag ska kunna ändra bakgrunden på Iphonen där alla Ikoner ligger, den är juh hel svart, inte alls någo roligt att titta på..
Iaf, vet att det inte går och fixa det, om man inte ''Jailbreakat'' mobben.
Ska iaf försöka hitta någon som kan det, and then im happy.

Sry, bara massa snack om Iphonen, men det är det ända jag tänker på just nu =)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback