Home sweet home..

Dagen har inte varit så speciellt, hade tänkt dra till Birsta vid 15 tiden, men mamma satt och babbla telefon i nästan över 2h så därför blev det inget.
Jag kanske förresten inte heller har nämnt att jag ska åka till Vietnam den 11 Juli, hur som helst är jag glad över att det är efter gatufesten.
Men missar juh såklart det roliga.
Och eftersom det börjar närma sig min semester funderar jag på om jag ska färga håret eller inte, men vore inte så kul att komma hem med utväxt i håret och på början i gymnasiet... =/
Är ganska taggad över vart jag kom in, och vem som kmr gå i min klass ^__^
Tra ringde idag, och fatta hur roligt det va att höra hennes röst igen, ohh, jag saknar verkligen henne.
Vi pratade faktiskt inte mkt eftersom Comviq nätet dampar som attans!
Efter cirka 30min snackade vi via nätet ist, eftersom det stängdes av hela tiden.. (via mobil)
Nu har jag inget och berätta mer, utom att jag ska försöka komma ihåg att skicka Tra hennes betyg som hon glömde hos Hoa...

Det får bli denna bild, eftersom jag har brist på bilder.
Fotograf: Steihoa Vu


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback