Birsta-Tågstation-Stan

Vaknade vid 9 tiden imorse, men bestämde sedan för att lägga mig igen, därför att jag kände att det inte var dags att kliva upp än.
Somnade hur som helst om, tills kl slog 10, men trodde kl va 14, men hade drömt, och sedan trott att jag skulle missa sista träffen med min bästis innan hon tog tåget kl 14..
13.10 tog jag bussen upp till Birsta, jag och Hoa gick runt för att leta efter något till Tra, och tillslut hittade vi saker för båda oss och henne.
Påvägen till busshållsplatsen missade vi bussen, ist fick vi ta nästa buss, och det va problemet som gjorde att vi inte kunde träffa Tra.. Kom till och med i sista minut, precis när den började starta motorn och fara iväg...
Vi köpte grejer/saker till henne, men kunde inte ge henne =(
Drog in i stan och jag köpte 2 saker från Gina Tricot.
Det blev denna tröja plus en leopard bikini =)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback