Wax of house & Amusement

I måndags kväll såg jag tillsammans med Cecilia Wax of House & Amusement, det är två skräck filmer, den ena har jag sett (Wax of house) faktiskt bra.
Amusement såg vi inte riktigt av, vi båda tyckte den va läskig såe vi stängde av efter vi hade sett 1/4.Kan säga att jag tkr filmen får ett stort plus, över att den är läskig, men ändå lite minus, över att det hoppar lite hit och dit med mördandet/skräcket.. Får självklart bli:
Skräck: 4/5
Spännande: 3/5
Långtråkig: 2/5
Klicka här för att ladda ner Amusement!

Denna film har jag sett tidigare i tv, och den är skrämande, handlar bara om mördande, det är självklart inget spöke/monster bara 2 vanliga människor som är beroende av att döda moybe? =)
Skräck: 3/4
Spännande: 5/5
Långtråkig: 1/5
Klicka här för att ladda ner! =)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback