You're such a bad person!

Wiiie!
Gissa vad?
Jo det blir skolbio imrn, och vi kmr se ''Tusen gånger starkare'', har ej sett den såe blir väl en aning spännande?
Hoppas bara att den inte är så tråkigt att man dreglar när man sover -______-
Ni anar inte vad som hände mig igår, tvättade min fajs, och sedan när jag skulle smörja på mig min ansiktsprodukt såe ramlade korken av produkten ner i toaletten, värsta störd =/
Fick damp, och skrek, mamma trodde jag hade blivit galen eller störd, såe hon frågade mig vad som hände.
Svarade med ett gnällande röst, att min kork hade trillat ner i toaletten.
Aja, ni vill helst inte veta vad som hände sedan.
Ska dra och skriva min ''Krönika'', sedan hittar jag väl på nåt, annars skiter jag att skriva Krönikan =3
Kanske ringer någon och snackar (a)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback