Över ytan

Har inte haft något speciellt för mig idag.
Bara att jag gick till skolan och det tog mer 35 minuter eller mer, såe jag blev 15minuter försenad.
Slutade tidigare än andra dagar, medans jag var på väg hem, försökte jag läsa klar min bok ''Över ytan'', har äntligen läst klart den dåe jag låg i sängen ;)
Tkr absolut att ni borde läsa den om ni är intresserad av kärleks böcker.
Bokens handling:
Det har tagit slut mellan Coll och Art.
Han har stuckit till Nya Zeeland för att surfa, medans Coll är hemma och försöker kämpa emot sin saknad och efterlängtan av Art.
Hur som helst, kommer Art tillbaka endag och Coll vet inte hur hon ska göra, ska hon bli tillsammans med honom eller inte?
Läs boken så vet ni x)
Tkr det är riktigt roligt att läsa nån bok som man känner, ''Det här hände mig, det här vill jag läsa'', känns mer att man förstår handlingen och allt mer.
Titta vad jag hittade i min Kameramapp! ^___^
Iaf boken ''Över ytan'' hittade min So lärare i Hemkundskapsrummet, är väldigt glad att hon hittade den, och kom och fråga vems bok det var.
Nu slipper jag iaf att betala boken ;)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback