i sleept

Har nyss vaknat, och känner mig otroligt trött, men va tvungen och vakna eftersom jag skulle plugga till So, som är tills imrn, har ingen aning om det är So prov/läxa.
Känner mig så efter, hade egentligen ingen lust att vakna, men jaa..
Ska snart snart, börja plugga, bara om man inte vore så freaking lat, såe skulle det nog funkat -______-
Idag va jag som vanlig i skolan, och gjorde inget särskilt utom att, jag har sytt ihop halva min tubtop, och fållat underdelen, blev sjukt nöjd med fållan, eftersom jag blev så rakt, riktigt rakt, inga snea cee-pee fållor ;D
Men dampade lite grann på tyget, när jag försökte sy ihop sidorna med maskin, och tyget bara åkte iväg som en jävla ny färsk fisk.
Tror nog jag ska visa upp min Tubtop, när jag blir klar med den (Troligtvis, om den inte blir failad)
Jag fattar verkligen inte vrf jag hittar massa bilder i min kameramapp, kanske aldrig brukat rota där (a)
Trodde idag att jag hade glömt min nyckel i skolan, och att kanske nån hade tagit den och slängt den nånstans.
Såe började ringa direkt till skolan, efter att jag insåg att jag inte hade någon nyckel i fickan.
Fick  svar direkt från en lärare, och hon sa hon skulle kolla i toaletten, och just dåe som jag gick runt i mitt rum, fick jag syn på nåt svart och vitaktigt.
Jo, jag hade råkat stoppa in min nyckel i jackluvan, och sedan gått hem och inte vetat nåt, värsta fail -.-


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback