I miss 2010, but i hop3 2011 will be a better year!

Som sagt, som rubriken säger så saknar jag 2010, även om det bara har gått 1 enda dag ifrån den, man blir so van med 2010, sedan försvinner den ;(
Aja, hello 2011!
Igår blev det lite mer oplanerade planer, vet inte hur, men hade egentligen tänkt fira nyår med Hoa, men det blev inget av.
Såe jag harr firat hela min nyår hos Jenny Do, vi har inte heller gjort nåt spc där, utom dåe vi skulle ut och kolla om de hade små/mindre raketer, som man kunde tända så hittade vi inga.
Istället började hon och jag knuffa varandra i snön, och sedan blev vi blöta, plus att jag fick massa snö in i bh, eftersom jag inte knäppte jackan ;(
Detta va snö högen vi hade knuffat ner varandra i, man ser inte så tydligt, men det va mer än 20cm snö^^
Haha, Robert och hans smile! ;D
Sorry för att bilderna är så suddiga, men jag laddar upp fler bilder som jag tog med kameran senare.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback