Gay Baby

Uhh, har nyss sett ''Prom from Night'', och det handlade om en mördare som gick runt och försökte döda folk, ugghh, nu blir jag rädd över allt jag hör.. =3
Plus såe är jag rädd för nåt mer, men vill verkligen inte skriva det, kmr bli mer rädd dåe.
Det sämsta med idag är att jag och mamma har tvättat, men jag har inte bäddat min säng sedan jag tvättade, och nu ligger min säng som en stor rishög med kläder ovanpå täcket.. -____-
En anledning till var att jag ''verkligen'' tänkte bädda min säng, men jag hittade inte min gröna lakan ;(





Av nån viss anledning såe har jag två bulor i huvudet, tkr det är märkligt, äre nån som blir mig på natten?
Vet iaf inte vart bulorna kmr ifrån, kanske ska börja ta reda på det, eller såe är det mitt shampoo som har orsakat detta ;D
Lök, this suck so badly, har tyvär inget speciellt att bjuda på än dessa tråkiga webcam bilder :)
Jag håller fortfarande att tänka på om jag ska färga brun/röd eller brunt/blont, humm..
Iaf så värkar mamma inte gilla min röda typ av hårfärg, hon tror jag kmr se brunare än vad jag är dåe ;)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback