Back från GÄVLE!

Äntligen är jag hemma från Gävle, wiie!
Aja, kom egentligen hem för länge sen, men skriver nu, eftersom natten vi skulle sova, såe sov vi vid 4 tiden, sedan blev vi så pass trötta att vi sov hela tågresan till Gävle.
Hur som helst så har vi bara fått 1 1/2 timmes sömn.
Detta hände eftersom vi båda aldrig har åkt tåg nånstans
Jag: Är ni framme? (rädd att vi skulle missa stationen vi skulle av i)
Hoa: Nej
*Sover* ZzZzZzZ
Jag: Är vi framme nu?
Hoa: Nej..
*30 min senare*
Jag: VI ÄR FRAMME NU!!
*Tåget hade stannat* (några minuter till tills Gävle)
(Och jag står upp)
Hoa: Vrf står du upp?
Ska du vara modell i tåget eller?
*Jag glor på henne*
(Tåget börjar rulla)
*Och jag håller på ramla omkull*
Jaja, lite döds tråkiga inlägg jag slänger in, men har inte så mkt att berätta annars.
Ohhh, Minas katt *-*
Haha ni anar inte vad som hände hemma hos mina! ;D
Hoa: Mina, vart är katten?
Mina: Katten sprang bort.
Katten blev rädd för Dung, och Dung blev rädd för katten
Bild på oss påväg till Gävle
Bild på mig hem från Gävle
Slänger in fler bilder senare, dåe jag har fått dem från Hoa.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback