Studiedag

Idag hade vi ingen skola, eftersom min skola har studiedag, sjukt skönt =)
Men imrn är det dags för nationella, uppsats... =3
Tra kom till mig vid 11 tiden idag, och jag låg och sov som en gris, tkr synd om henne som var tvungen och väntapå mig i 5min, för att jag skulle kunna öppna dörren.
Vi satt först och kollade på Ton Ngo Khong, men jag va skit trött, såe jag sov typ.
Dåe frågade Tra mig om vi skulle gö nåt annat isället för att hon skulle slippa ha tråkigt.
Hur som helst såe kom vi inte på vad vi skulle göra, utom att jag såg min lilla systers kritor, hehe, fick en idée av att vi skulle måla =P
Men det va väldigt länge sen jag målade..
Jag är helt beroende av filmen, tkr fortfarande att Orginal filmen är bäst, även om film kvalitet inte är så väldigt bra.*
Längtar tills imrn med för dåe kmr jag hinna göra klar min tubtop, ska visa er den dåe =)



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback