Painted Skin

Egentligen skulle jag dra till Birsta idag, men nee, drog till Hoa ist.
Det började med att jag skrämde Hoa eftersom hon inte visste att jag hade kommit till henne, hon låg även fortfarande kvar i sängen -___-
Typisk, men vi stoppade i oss väldigt mkt chips, sedan vare godis, det gjorde att vi inte orkade maten sedan, ''duktigt''.
Vi fick hur som helst för oss att kolla på Painted Skin, och kan säga att den är bra, jätte bra!
Ni borde kolla på den, handlar om en demon som förälskar sig i en man som redan har en fru.
Tyckte filmen va en aning läskig, men det hindrar juh inte en att se den ;)
Fattade inte 100% av filmen eftersom den va på kinesiska och den va textad men 1cm liten text.

En rekomenderad film, hehe det va egentligen Hoa som visade mig den =)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback