OBS!

Värkar som bloggen inte varit uppdaterad i 1-2 veckor, hur som helst, jag hade världens Nationella prov idag på Engelskan.
Och om ni undrar hur det gick, såe kan jag säga att det gick rätt okey, hade en aning lite svårt att komma igång från början men det lönade sig, sedan vare så att jag skrev så att pennan började glöda =)
Nee, men när det va 15minuter kvar av tiden började jag liksom renskriva såe det gick inte så well för mig.
Fick tillslut lämna in det som blev över på lösblad =(
Disapointed human.. how can it be like that?!?!
So stupid..
Igår hade min skola Katrinelund öppet hus, och det va ganska många som kom, hjälpte till lite från början, fast egentligen kom jag bara för att kolla på mina kompisar uppträda.

Denna bild har jag gjrot för ett tag sen men, har inte publicerats bara.
Den var egentligen ämnad för en viss person x)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback