Stan & Stan & Stan...

Hellow!
Min dag började med att jag vaknade och såe, skulle jag egentligen komma till skönskberg och gå med min kompis, men jag är så onödig att jag åker buss ner till stan och sedan upp igen.
Dumt, men väntade på min kompis nere i stan ist,  sedan åkte vi till skolan.
Sedan har jag varit på stan med skolan eftersom vi skulle gå runt och ställa frågor till partierna och såe.
Därefter skolan gick jag ner till stan igen, hehe..
Japps, det va min dag deh..
Just det ja, när jag skulle ta bussen på morgonen fick jag lov och springa med min rostade toast, och såe va det ganska mkt kvar av den, visste inte vad jag skulle göra, eftersom det kändes lite pinsamt att gå in i bussen och käka toasten, och såe får man tydligen inte ta med klass, korv,läsk osv in i bussen.
Såe jag stoppade in min toast i min skinnjacka...
Gissa vad jag gjorde med toasten sen?
Joo jag åt upp den, haha duktig jag är, nee men skojar jag slängde toasten :D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback