On school...

Sitter i skolan just nu, och renskriver min Svenska/Mitt drömsvergie, har just hunnit skriva klart! ;D
Ahh, såe skönt, men vi slutar som sagt snart och dåe ska vi äta, och sedan ha So, men vi måste gå lite tidigare ifrån SO:n eftersom vi har bad. :D
Hihi, vi ska simma ute som sagt.. =3
Kommer säkert få värsta krampen efter simningen, därför att jag inte simmat på ett tag :D
Just, det ja, kom på att jag glömt och blogga typ i 1-2 dagar? ;D
Sorry, men blivit lat, och inte orkat logga in på blogg.se och slänga ett inlägg till er :D
Plus så hade jag annat för mig.



Bjuder på denna låt, eftersom det va skit länge sen man hörde den ;P


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback