Min Blogg Min Schema..

Har nu ganska fullt upp, ex läxor och skit.
Iaf får damp av min vietnamesiska läxa, eftersom jag inte kmr på vad jag ska skriva plus såe vet jag knappt nåt om dem djuren jag tog, har typ inte nån minsta aning om vad typ en groda äter, eller vart den bor på vintern, såe sitter liksom och söker via nätet, jobbigt...
Men imrn har min pappa bestämt att han ska ha en skrivmaskin från MediaMarkt såe han ska stå utanför Media butiken exakt kl 09.00 och jag ska stå där med honom, såe typiskt! :D
Men iaf, ska räkna upp vad jag har som ska göras

Musik leta fakta på artisk och årtalen
No skriva nåt om termosen
Vietnamesiskan skriva om 3 olika djur som bor i skogen
Hemkundskapen - svara på alla 25 bajs frågor
Franskan göra klart
So, skriva klart om partierna (Grupparbete)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback