Do I belive in happy endings...?

Förr när jag var mindre och brukade kolla på filmer så slutade alla sånna hära prinsess/disney filmer alltid med ett lyckligt slut.
Det va alltid så att prinsessan fick sin prins, och att det va nån trollfe som skulle hjälpa dem eller trolla fram nåt.
Jag brukade oftast tro på lyckliga slut som att prinsessan gifte sig med prinsen och dem levde lyckliga i alla sina dar.
Men nu när jag blivit äldre, vet jag juh att allt inte slutar med ett lyckligt slut, vissa saker slutar med ett sorligt slut.
Som den hära myten '' Kärlek vid första ögonkastet '' vissa tror på den, andra inte..
Det är verkligen riktig orättvist att allt inte kan sluta med ett lyckligt slut, att det måste vara så orättvist i livet, håll med...?
Jag tkr ocksåe verkligen att det är synd, om att många har drömmar, men aldrig kan förverkliga den.
Som ibland så drömmer vissa om att få ett lyckligt liv, men allt slutar som skit, och vissa som inte äns vill ha det så får det så..
Och i vissa fall ibland, så känner vissa sig deppiga, genom vänner/kärlek/familjen, vem vet, det kan vara vad som helst, som att man har mist en vän, eller mist en pojkvän/flickvän som man sedan ångrar att man inte hållit kvar...
Ibland känns det verkligen så sårande att säga ''FÖRALLTID''-''FOREVER'' för när man säger det, och endag så finns det verkligen inte ''FÖRALLTID'' eller ''FOREVER''...
Vad jag tror, så har jag verkligen slutat tro på lyckliga slut, ibland känns det fel och hoppas på nåt, eftersom man blir ibland besviken..
Eller att tro nåt, men sedan bli besviken därefter ocksåe..
Men det jag tkr är att man ALDRIG SKA TAPPA HOPPET, KÄMPA FÖR DET MAN VILL, hur än/vart man kmr, så ska man försöka tills det inte går längre..
Dåe det inte går längre, ska man ändå inte ge upp något man inte vill förlora...


För er...


//Dung

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback