Da Damm...

Sitter just nu och försöker skriva klart nåt, fast kmr inte på ett ända ord.
Jo, men ni såg väl den nya videon jag la in idag?
Hehe, det är 2ne1's nya musik video som ni vet, älskar deras nya stil så fint...
Humm, vad ska jag säga sen?
Just det jah, har funderat på att klippa mig, men är ganska osäker...

Negativa saker om har kvar håret
1: jag orkar verkligen inte fixa volym till håret varje dag, så jobbigt..(Även om jag inte måste, men ser konstig ut annars)
2: Håret blir så fettigt när det regnar.
3: Det blir störd ibland =/
4: Jobbigt att det är massa hår över allt, plus när det blåser, blåser håret i fejan.

Positiva saker om jag inte klipper
1: Kan fortsätta fixa volym på mitt hår, (skulle oxå kunna göra det om jag klippte mig men det blir konstig bara)
2: jag behöver inte fixa håret varje dag, utan bara fluffa lite med det, eller knyta upp det.
3: Mitt hår blir inte platt pannkaka när jag sover med det.

Well, ska fundera lite på det, om jag ska klippa mig eller inte.
Harre bra people! :D


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback