Birsta :D

När jag kom hem till Jenny blev det massor av rapar och fjärtar ;] hehe...
Jag och Jenny vaknade ungefär vid 9-10 tiden, sedan fixade vi oss och drog till Hoa, sedan stack vi och väntade på bussen, fast vi missade bussen såe vi fick ta bussen därefter.
Jo, vi köpte korv i pressbyrån inte mkt att skryta om ;]
Vi hade tänkte och köpa XR eller va det är för energi dryck, men det som va så synd, va att ingen av oss hade med leg. >.< =/ (Japp, vi fick ingen energidryck) ;[
Vi inne i Monki :d
När vi hade varit i Birsta en stund, stack vi till BrandWorld och kollade in kläderna/skorna sedan stack vi till Ica Maxi, vi ville typ kolla lite på smink i Ica  Maxi såe vi gick in där.
Sedan när vi skulle ut, såe hade vi alla shoppat lite och fått en påse var, och kassörskan/säljaren bahh
Säljaren: Kan jag få se i era påsar
Vi: WTF?!?!?!?!
Jenny gav henne, hennes påse först, därefter vare Hoa's tur och Sedan, min påse+väska med kläder hårspray.
Haha, hon fick typ puckell i ryggen av min väska (rätt åt henne eftersom hon ville kolla våra väskor, som om vi baxade nåt <.<)
Asså seriöst, hon trodde att vi hade baxat/tagit nåt från Ica Maxi, liksom varför skulle vi äns?
Så störd -.-

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback