Birsta+Nachos!

Hähä!
Idag spenderade man dagen med att åka och bada kl 12, sedan efter det drog jag iväg till birsta.
Hade riktigt kul där, ;D


Så Censur mina bilder är (på oss iaf) ;D


Vi i H&M! ;D


Ej Censur! ;D;D


Jenny visade oss nån nacho ställe där man kunde käka så vi åt ;D;D
















Efter Nachosen drog vi till coop och drogade där ;D;D
Sedan när Hoa skulle betala; så stack jag, Jenny på toa
Jag: Hejdå Toa, vi ska på Toa, kom till Toa sen Toa! ;D






Gissa vems ben (åt vänster)


En sån ville vi alla 3 ha, den kostade 149;- ;D










Jenny kom hela tiden med hennes H&M påse och slog oss, asså svär hon dödar en med hennes tunga h&M påse ;D
Kom ihåg när hon keffade oss ;D
Nu blire inga fler bilder, därför att jag ska byta om och göra andra saker ;;P

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback