Bilder från bion igår.

Vi åkte ner till bion, men kände mig lite efterbliven eftersom jag hade absolut ingen aning om vart man köpte sina biljetter såe, gick liksom lite fram och tillbaka i bion.
Sedan satt vi i liksom över tid, filmen började 18.15, men vi gick in 18.25..
Vi visste knappt att filmen hade börjat ;]
Kan erkänna att filmen inte va så läskig, men det va bara ljudet och det svarta i filmen som gjorde det läskigt.
Vi hoppade typ på varann, eller iaf jag gjorde det (a)
Efter filmen, tänkte vi dra till Mc Donald's i stan, men de stängde 20.00, så vi fick gå till tågstationen ;D
Ahhh, vi hade det faktiskt ganska roligt, måste jag erkänna ;D
Vi va 4 först, men sedan blev vi 3 ;(
1 försvann ute i mörkret...



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback