ajaj

Nu känner mig mig döds trött, jag vaknade sjukt tidigt imorse och kom assss tidigt till skolan, blev så trött att jag la mig över hela bänken, på magen och sov som en gris i 30minuter.
Är pigg nu iaf, och, nu kom jag på det, jag får aldrig någon sovmorgon, eftersom jag har vietnamesiska <.< *Suck*
Har just skrivit klar min svenska, som handlade om min första kärlek, tog inte så lång tid, eftersom jag visste vad jag skulle skriva om..
Nu har jag inte heller något annat för mig än att sitta och sura, eller tråka.
Har tydligen inget och skriva så kan juh ta upp att jag stör mig på en tjej i klassen, hon ska jämnt vara så jävla självisk inte konstigt att ingen i klassen gillar henne.
Alltså i Fredags när jag va på stan, så såg jag hon och hennes mamma mig.
Och hon blängde på mig skit sur (ja, vi har bråkat), sedan nästa vecka, alltså på en Måndag, ringde hennes mamma min mentor och sa att jag hade skrattat åt henne i Fredags när jag såg henne.
Alltså ljug på du, du har knappt bevis om att jag skrattade åt dig, jag vet själv om jag skrattade åt dig eller inte, skulle ändå knappt skratta åt dig, vrf slösa min tid på att skratta åt dig?
Jag va plus allvarlig när jag såg dig, såe kunde knappast skratta åt dig dåe.
Om hon fortsätter och ljuger såe, så kommer hon få en keff och en stol i huvudet av mig en dag!
Ni får njuta av en vacker bild av min och tra's väska.
<----  Tras väska, min väska ----->

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback