trött..

Idag började jag egentligen min praktik kl 08.00, men försov mig så kom kl 09.00, sedan slutade jag 18, fast fick sluta 16, men stannade... =3
Va skit hungrig när jag kom hem, kändes som om jag inte hade ätit i 1vecka, eller mer...
Asså jag känner mig stressad, även om jag inte har mkt att göra, jag har mkt att tänka på, o.O
Men vet inte direkt vad det är jag tänker på, eller det kanske är lite hemligt ändå (a)
Tror jag borde lägga mig i sängen och sova 12 timmar + ;D
Ahh..
Ja det va min dag det, har varit ute och grävt snö som en hund, sedan har man stoppat in löv och ris( inte ris man äter, asså det är grenar, or what else, dun know how to tell ya.. x.x) i en påse.
Sitter och lyssnar på musik, måste bara räkna upp vad som behöver göras, eftersom jag inte har någon aning... =3

Saker att ta i tur med!
Musik + en artist...
Svenska uppfigt (om en bok)
Prao läxa (No+Idrott+Bild)
Ja, det va väl bara det o.O


Gud, va min lugg har blivit lång ;:D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback