Gör jag läxan?

Jag försöker verkligen koncentrera mig på läxan, men så fort jag ska göra nån skolarbete vid datorn, såe klickar mina händer in i Facebook, bloggar, bilddagboken, msn, filmer och massa annat, kan bara inte låta bli.
Och sedan tänker jag juh inte på läxan mer utan, allt annat, och så fort jag ska börja skriva nåt, såe är det nån som chattar, och såe kan jag själv inte låta bli att skriva tillbaka, har en sån hära problem som jag inte kan låta bli, det är att svara på nästan allt en person skriver till mig, eller bara frågar ''vad gör du?'', och dåe måste jag verkligen svara på den onödiga frågan, även om det är massa annat som väntar, typisk..
Ajja, just nu klickade jag in i bloggen, när jag ändå hållde på med min prao läxa. <.<
Aja, nu är det nog med klickande! ;D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback