Förvirrad...

Idag har jag varit och besökt friskolorna i Sundsvall, kan säga att jag känner mig lite, yr eller förvirrad just nu, har verkligen ingen aning om vilken linje jag ska välja.
Jag har iaf tänkt på Samhälles programmet, Estetiska, Ekonomi, Humanistiska och Media, eftersom jag gillar att hålla på med bild, och tycker om att hålla på, har tänkt på journalist yrket, eftersom jag gillar att prata och skriva mkt ;D
Har iaf hört från mina kompisar att jag pratar ''när som helst med vem som helst'', såe tänkte kanske journalist mer än dem andra yrken just nu...
Iaf, men tycker ändå om fotograf, art director (ingen aning vad man gör, men nånting med bild,reklam)
Skulle kunna tänka mig som polis, men tror inte jag är stark nog och fånga tjuvar, eller brottslingar, hehe... =/

Ekonomiprogrammet

Ekonomi, Juridik??

Estetiska programmet

Bild och formgivning, Estetik & media, Musik, Teater??

Humanistiska programmet

Kultur - profil internationell, Språk??


Samhällsvetenskapsprogrammet

Medier, information & kommunikation - Profil journalistik, Samhällsvetenskap??

Iaf, ska försöka tänka vidare, eller fråga syv..
Men tycker det verkligen skulle vara roligt och vara programledare, typ vara med i tv, nästan hela tiden, eller typ varför inte meteorolog(tror den yrken är i Natur..), tycker det är jätte kul, om jag skulle fått vara med i Bolibompa programmet, och typ säga ''jahh, nu kommer Pingu!''
Hehe, vad kul det skulle varit ;]


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback